PDA

Voir la version complète : help me please

sawsen
27/02/2012, 21h02
salam alaykoum

je cherche quelqu'un de bilingue (francais anglais ) c'est pour un petit coup de pouce svp , envoyer moi un mp et je vous expliquerai c'est très important ; il faut que la personne maitrise l'english (pas de fautes de grammaire) qu'elle sache l'écrire sans faire de fautes ....

BARAAK ALLAH OUFIK ...

en anglais maintenant sa va etre très court ...

GOOD MORNING

IF YOU SPEAK AND WRITE ENGLISH VERY WELL ....help me please ....GOOD BYE

AbdalWadud
27/02/2012, 21h54
Good luck sister

The Full Moon
28/02/2012, 01h16
Dear Sawsen

I might be able to help, but need to know what is it you need first.

Salam

sawsen
28/02/2012, 18h45
Dear full moon

do you speak french ? If you speak and write french ....you can help me .....send me a mp ....

AbdalWadud
28/02/2012, 18h49
He dont speak french . He learn the french actualy

Allah Uakbar

sawsen
28/02/2012, 18h59
salam alaykoum

comment tu le sais ?

AbdalWadud
28/02/2012, 19h07
Car il me la dit

Allah Uakbar

The Full Moon
28/02/2012, 20h23
Dear full moon

do you speak french ? If you speak and write french ....you can help me .....send me a mp ....

Although I do not speak french well, I will manege. But there are conditions:

1) I do not do others homework..
2) No legal issues.
3) Nothing against the religion.

Salam

sawsen
28/02/2012, 20h45
salam alaykoum
I don't understand your mp , but I think you can't help me because '' you think it's no legal issues "....I work alone ....THANK you ...it's nice ...GOOD night

bon je viens de traduire et je crois que tu ne pourra pas m'aider car d'après toi ce n'est pas une solution légal si je comprend bien c'est pas grave dieu m'aidera ... merci quand meme
good night

The Full Moon
28/02/2012, 21h56
salam alaykoum
I don't understand your mp , but I think you can't help me because '' you think it's no legal issues "....I work alone ....THANK you ...it's nice ...GOOD night

bon je viens de traduire et je crois que tu ne pourra pas m'aider car d'après toi ce n'est pas une solution légal si je comprend bien c'est pas grave dieu m'aidera ... merci quand meme
good night

Good night

No legal issues means: if it is about legal (court papers = documents de la cour juridiques) issues I will not help, because helping in this case might hurt you. I am no lawyer to give the real explanations to legal terms (termes juridiques).

Still, good luck... I never understood what you needed help with, but I hope you do find it.

Salam